Η καθημερινότητά μας μπορεί να αποκτήσει περισσότερη ευεξία, αν κάνουμε κάποιες μικρές αλλαγές που προτείνονται από τους ειδικούς στο well-being. Με κάποιες νέες συνήθειες μπορούμε να φέρουμε το well-being στη ζωή μας, δηλαδή να αρχίσουμε να νιώθουμε ότι η ζωή μας είναι γεμάτη με χαρά, ευημερία, θετικά συναισθήματα και συναισθηματική ικανοποίηση. Πάμε, λοιπόν, να δούμε πώς θα καταφέρουμε να βλέπουμε τη ζωή με περισσότερο χαμόγελο!

Stretching

Μπορεί να το ξεχνάμε, αλλά με το που ξυπνήσουμε πρέπει να τεντωθούμε. Πρέπει να επαναφέρουμε την ελαστικότητα που έχασε το σώμα κατά τη διάρκεια του ύπνου και να νιώσουμε ευλύγιστοι και ζωντανοί! Και, φυσικά, μέσα στην ημέρα οφείλουμε να αφιερώσουμε στο σώμα μας ελάχιστα λεπτά για να επαναλάβουμε κάποιες ασκήσεις stretching.

Μουσική & χορός

Τις ημέρες που δεν έχετε στο πρόγραμμα κάποιο είδος γυμναστικής, βάλτε δυνατά την αγαπημένη σας μουσική και χορέψτε. Με αυτόν τον τρόπο θα εκτονωθείτε, θα βγάλετε από μέσα την ένταση της ημέρας και θα νιώσετε παρόντες στη στιγμή (και στη ζωή)!

Αναπνοή

Δυστυχώς, συνήθως ξεχνάμε να αναπνέουμε σωστά, βαθιά και να σκεφτόμαστε την ίδια τη διαδικασία της αναπνοής. Κάθε μέρα, «κρατήστε» δέκα λεπτά από την ημέρα σας και μείνετε ήσυχοι, παρακολουθώντας τη διαδικασία, ενώ αναπνέετε βαθιά, γεμίζοντας την κοιλιά σας με αρκετό αέρα. Θα δείτε ότι θα ηρεμήσει τη σκέψη, θα διώξει το άγχος και θα σας βοηθήσει να νιώσετε συγκεντρωμένοι.

Διατροφική αποτοξίνωση

Προσπαθήστε κάθε μέρα να έχετε στη διατροφή σας περισσότερα λαχανικά και φρούτα, ενώ διαλέξτε μία μέρα για αποτοξίνωση. Δηλαδή, μία μέρα την εβδομάδα, μη καταναλώσετε στέρεη τροφή, αλλά μόνο πράσινους χυμούς και smoothies με τα αγαπημένα σας λαχανικά. Θα νιώσετε αμέσως αναζωογονημένοι και γεμάτοι ενέργεια!

Γέλιο

Τέλος, το πιο εύκολο, μερικές φορές είναι και το πιο σημαντικό: γελάστε! Ξέρετε ότι γελώντας, δυναμώνετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα, μειώνετε τα επίπεδα του στρες και των αρνητικών συναισθημάτων; Τώρα που το μάθατε, μην το ξεχάσετε και να γελάτε όσο πιο συχνά μπορείτε!