Αν σας λέγαμε ότι υπάρχουν κάποιες τροφές, γνωστές και ως θερμογόνες, οι οποίες επιταχύνουν την καύση του λίπους και ενισχύουν τον μεταβολισμό, θα μας πιστεύατε; Δεν είναι κάτι το οποίο βγάλαμε από το μυαλό μας, καθώς οι διατροφολόγοι και οι ειδικοί σε θέματα διατροφής συμφωνούν ότι οι παρακάτω πέντε τροφές μπορούν να βοηθήσουν αποτελεσματικά στην καύση του λίπους. Αν, λοιπόν, θέλετε να δείτε αποτελέσματα στην προσπάθεια που κάνετε για να χάσετε κιλά, δοκιμάστε να βάλετε στο διατροφικό σας πρόγραμμα τις παρακάτω -ευτυχώς νόστιμες- επιλογές!

Αβοκάντο

Η πρώτη τροφή που μπορείτε να αρχίσετε να τρώτε είναι το αβοκάντο. Γεμάτο με αντιοξειδωτικά και με λίγες θερμίδες, το αβοκάντο ενεργοποιεί τις ορμόνες καύσης λίπους και μπορεί να γίνει μέρος του πρωινού (avocado toast), της μεσημεριανής σαλάτα ή του βραδινού σνακ (guacamole) χαζεύοντας την αγαπημένη σας σειρά στην τηλεόραση.

Αυγό

Εκτός από πηγή πρωτεΐνης και πολύτιμων αμινοξέων, το αυγό θα βοηθήσει στην προσπάθεια απώλειας κιλών και είναι εύκολο να το βάλετε στη ζωή σας. Βραστό, ποσέ ή ομελέτα, βρείτε τον τρόπο που σας αρέσει να τρώτε τα αυγά και αφήστε τα να «κάνουν τη δουλειά τους»!

Γλυκοπατάτα

Θα θέλατε πολύ, κάπου εδώ, να λέγαμε ότι οι πατάτες (π.χ. τηγανιτές) είναι θερμογόνες, αλλά λυπούμαστε που δεν μπορούμε να πούμε ένα τέτοιο ψέμα! Αλλά, οι γλυκοπατάτες είναι εκείνες οι πατάτες που ανήκουν σε αυτές τις τροφές που θα σας βοηθήσουν να «πείτε αντίο» στο λίπος, ενώ παράλληλα θα δώσουν στον οργανισμό σας τις απαραίτητες φυτικές ίνες και βιταμίνες.

Γκρέιπφρουτ

Θέλετε και ένα θερμογόνο φρούτο; Αυτό είναι το γκρέιπφρουτ, που ενώ θα καίει το λίπος, εσείς θα νιώθετε χορτάτοι και θα σταματήσετε το αίσθημα της πείνας.

Πράσινο τσάι

Και για το τέλος κρατήσαμε το πράσινο τσάι, το οποίο μπορείτε να πίνετε κάθε μέρα και όσες φορές θέλετε. Είναι φουλ αντιοξειδωτικό και έχει την ιδιότητα να ενισχύει τον μεταβολισμό, αυτό ακριβώς δηλαδή που ψάχνουμε από τις τροφές μας.