Ένας από τους στόχους της νέας χρονιάς είναι να ξυπνάτε λίγο πιο νωρίς και να ετοιμάζετε ένα πρωινό που θα σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια και δεν θα πεινάσετε σε μία ώρα ξανά; Έχουμε τους απόλυτους συνδυασμούς τροφών, σύμφωνα με τους διατροφολόγους, οι οποίοι θα απογειώσουν την ενέργεια σας.

Σοκολάτα, μπανάνα & βούτυρο αμυγδάλου (ή φουντουκιού)

Συνδυασμός που θα απολαύσετε, αλλά και θα δώσει στον οργανισμός σας σημαντικά θρεπτικά συστατικά για να ξεκινήσει η ημέρα σας όπως πρέπει. Μπορείτε να τα απλώσετε σε μία φέτα του τοστ (κατά προτίμηση ολικής άλευσης), φρυγανιά ή να τα κάνετε ένα smoothie με το μπλέντερ.

Avocado toast

Αν ψάξετε συνταγές για avocado toast, θα δείτε ότι υπάρχουν πολλές και με όμορφες ιδέες. Τα βασικά στοιχεία του είναι ψωμί του τοστ, αβοκάντο (φυσικά!) και αυγό.

Overnight oatmeal

Έχουμε γράψει και άλλη φορά για το overnight oatmeal, το οποίο είναι συνδυασμός βρώμης με γάλα ή γιαούρτι. Το αφήνετε όλο το βράδυ στο ψυγείο και το πρωί προσθέτετε φρούτα, μούρα, ξηρούς καρπούς και ό,τι άλλο θέλετε. Θα σας γεμίσει με ενέργεια, δοκιμάστε το!

Είναι μόνο κάποιες ιδέες με τι μπορείτε να ξεκινήσετε την ημέρα σας. Βρείτε τι σας αρέσει, φροντίστε να έχει αρκετά θρεπτικά στοιχεία (π.χ. φυτικές ίνες, πρωτεΐνη, ασβέστιο) και απλώς κάντε το «ρουτίνα». Θα δείτε ότι δεν θα παραπονιέστε ότι δεν έχετε ενέργεια…