Σε λίγες εβδομάδες πλησιάζει το απόλυτο αθλητικό δρώμενο για τους δρομείς, αλλά και γι’ αυτούς που θέλουν να δοκιμάσουν την αντοχή τους: ο 37ος Μαραθώνιος της Αθήνας. Αν αυτός δεν είναι ο πρώτος σου μαραθώνιος, μάλλον θα διαβάσεις πράγματα που ήδη ξέρεις. Αν, όμως, αυτή είναι η πρώτη σου φορά, πρέπει να προετοιμαστείς κατάλληλα, έτσι ώστε τίποτα να μην εμποδίσει την απόδοση σου. Προετοιμασία δεν είναι μόνο η εντατική προπόνηση που ακολουθείς τους τελευταίους μήνες. Συνέχισε να διαβάζεις για να καταλάβεις τι εννούμε…

Διατροφή

Προσπάθησε την τελευταία εβδομάδα πριν τη «μεγάλη μέρα» να μην κάνεις κάποια μεγάλη αλλαγή στη διατροφή και διαταραχθεί ο οργανισμός σου. Επίσης, πρόσθεσε περισσότερους υδατάνθρακες και τρόφιμα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη. Τις τελευταίες δύο ημέρες, φρόντισε τα γεύματα σου να είναι μικρά και με συχνό ρυθμό και μην παραλείπεις να πίνεις πολύ νερό.

Συμπληρώματα διατροφής

Αν όμως, δεν ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή, φρόντισε να ενισχύσεις το μυϊκό σου σύστημα με τις κατάλληλες βιταμίνες (D, E, A, C και αυτές του συμπλέγματος Β) και να βελτιώσεις τα επίπεδα αντοχής σου με τα κατάλληλα συμπληρώματα. Μην ξεχάσεις, επίσης, να προμηθευτείς ειδικά gels για τόνωση και ενέργεια κατά τον αγώνα.

Μασάζ

Δύο ημέρες πριν τον μαραθώνιο, χάρισε στα πόδια σου ένα μασάζ. Ένα λάδι για μασάζ είναι ό,τι χρειάζεσαι για να χαλαρώσουν οι μύες σου.

Και επειδή τη μεγάλη ημέρα του Μαραθωνίου πρέπει να την χαρείς... Κάνε θετικές σκέψεις, βάλε την αγαπημένη σου μουσική στα ακουστικά και οραματίσου τον τερματισμό. Έτσι κι αλλιώς, είσαι ήδη νικητής!