Έχουμε κάπως δυσάρεστα νέα για τα μαλλιά, καθώς μπορεί πολλές να μην το γνωρίζουμε, αλλά τα μαλλιά μας, δυστυχώς ταλαιπωρούνται ακόμη και την ώρα που εμείς απολαμβάνουμε τον ύπνο μας. Ειδικά εκείνες τις νύχτες που στριφογυρίζουμε στο μαξιλάρι και δυσκολευόμαστε να κοιμηθούμε, η τρίχα χάνει τη δύναμη της, με αποτέλεσμα να «σπάει» πιο εύκολα. Υπάρχουν, ευτυχώς, μικρές κινήσεις που μπορούμε να προσθέσουμε στη βραδινή ρουτίνα και να προστατεύσουμε την τρίχα. Φυσικά και είναι απλές και γρήγορες κινήσεις, επειδή καμία δεν θέλει να καθυστερήσει να πέσει στο αγαπημένο της κρεβάτι.

Προτιμήστε μεταξωτή μαξιλαροθήκη

Οι ειδικοί στα θέματα μαλλιών συμβουλεύουν να επιλέξουμε μεταξωτές μαξιλαροθήκες, και αυτό γιατί οι βαμβακερές μαξιλαροθήκες απορροφούν τα φυσικά έλαια που βγάζουν τα μαλλιά κατά τη διάρκεια του ύπνου και έτσι τα μαλλιά αφυδατώνονται και «σπάνε». Εναλλακτικά, αν έχετε κάποιο μεταξωτό φουλάρι, δέστε το χαλαρά στα μαλλιά σας και κοιμηθείτε με αυτό. Θα κάνει την ίδια δουλειά!

Χτενίστε τα μαλλιά σας

Μπορεί να είναι μια εικόνα που κυρίως βλέπουμε στις ταινίες, αυτή στην οποία γυναίκες κάθονται, πριν ξαπλώσουν στο κρεβάτι, στο μπουντουάρ τους και χτενίζουν σχολαστικά τα μαλλιά τους, με απλές και αργές κινήσεις. Ε αυτό πρέπει να κάνουμε και όλες εμείς (εκτός οθόνης).

Λέμε «όχι» στα βρεγμένα μαλλιά

Όταν ο καιρός «φτιάχνει», όλες σκεφτόμαστε την ιδέα να κοιμηθούμε με βρεγμένα μαλλιά, πιστεύοντας ότι ίσα ίσα θα τα ταλαιπωρήσουμε και λιγότερο χωρίς τη θερμότητα από το πιστολάκι. Τώρα που μαθαίνετε ότι τα βρεγμένα μαλλιά, όχι απλώς φριζάρουν και μπερδεύονται περισσότερο, αλλά γίνονται λιγότερο ελαστικά και «σπάνε» πιο εύκολα, μάλλον θα το ξανασκεφτείτε.

Μάσκα ενυδάτωσης

Τέλος, ανάλογα με το πόσο ξηρά ή κατεστραμμένα από τη βαφή, είναι τα μαλλιά σας, μπορείτε να εφαρμόζετε μία overnight hair mask, δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, έτσι ώστε να τα ενυδατώνετε και να τα προστατεύετε.