Μετράμε λίγες εβδομάδες μέχρι τις διακοπές των Χριστουγέννων, και όπως συνήθως, μας περιμένουν εορταστικά τραπέζια, κουραμπιέδες, μελομακάρονα και τσουγκρίσματα με το αγαπημένο μας ποτό στο χέρι. Είναι ημέρες ανεμελιάς, ξεκούρασης και μια καλή ευκαιρία να χαλαρώσουμε και να περάσουμε καλά. Αν, όμως, μετά τις διακοπές, ψάχνετε τρόπους για να αποτοξινωθείτε από τις, όχι και τόσο υγιεινές τροφές, σας έχουμε μια καλύτερη πρόταση. Να αποτοξινώσετε το σώμα σας πριν φτάσουν αυτές οι ημέρες, να το προετοιμάσετε και ενδέχεται να γλιτώσετε και το έξτρα βάρος που συνηθίζετε να παίρνετε στις διακοπές.

Πάμε να δούμε τι μπορείτε να κάνετε.

Νερό, νερό, νερό

Η ενυδάτωση είναι απαραίτητη στον οργανισμό μας και, εξίσου σημαντική, για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού μας. Εφοδιάστε, λοιπόν, το σώμα σας με όσο νερό χρειάζεται.

Μικρά και συχνά γεύματα

Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας, μας βρίσκουν αρκετά συχνά να τρώμε μόνο αφού περάσουν πολλές ώρες αφαγίας, και καταλήγοντας να τρώμε περισσότερη ποσότητα από αυτή που πρέπει, ενώ ο μεταβολισμός έχει «κοιμηθεί» για τα καλά. Αυτό πρέπει να αλλάξει και κάθε δύο με τρεις ώρες να τρώμε κάτι, ακόμη κι αν αυτό είναι λίγα αποξηραμένα φρούτα ή ένα υγιεινό σνακ.

Λιγότερη ζάχαρη, αλάτι και αλκοόλ

Αν σκεφτούμε τις ποσότητες ζάχαρης, αλατιού και αλκοόλ που μας περιμένουν στις διακοπές των Χριστουγέννων, καλό είναι για όσες περισσότερες ημέρες μπορούμε, να τα βγάλουμε από τη διατροφή μας, μέχρι τα Χριστούγεννα.

Πράσινο τσάι

Κάντε μία αποτοξίνωση, επίσης, από τον καφέ, και αντικαταστήστε τον για λίγες ημέρες, με μια κούπα πράσινου τσαγιού. Θα βοηθήσει να απομακρυνθούν από το σώμα σας οι περιττές τοξίνες, ενισχύοντας, ταυτόχρονα, τον μεταβολισμό σας και την καύση λίπους.