Συνέχεια διαβάζουμε για την τόσο μεγάλη σημασία του πρωινού στη διατροφή μας και πόσο σημαντικό είναι να ΜΗΝ το παραλείπουμε. Αλλά όσες φορές κι αν το παίρνουμε απόφαση να ξεκινήσουμε την ημέρα με ένα πλήρες πρωινό (και όχι με μία κούπα καφέ), καταλήγουμε κάθε πρωί να πατήσουμε το «snooze» στο ξυπνητήρι και να «κερδίσουμε» λίγο ύπνο παραπάνω. Σίγουρα ταυτίστηκες κι εσύ με αυτή την κατάσταση, αλλά ήρθε η ώρα να την αλλάξεις με τον πιο εύκολο τρόπο. Πώς; Θα φτιάχνεις το πρωινό σου από το βράδυ και αυτό θα είναι το διάσημο Overnight Oatmeal.

Το overnight oatmeal είναι το πρωινό, που τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει μία θέση σε πάρα πολλά ψυγεία ανά τον κόσμο. Είναι ένα μείγμα με βρώμη, γάλα ή γιαούρτι, φρούτα, ξηρούς καρπούς και ό,τι άλλο σου αρέσει, το οποίο ετοιμάζεις από το βράδυ, βάζεις στο ψυγείο, και το πρωί έχεις έτοιμο και φουλ θρεπτικό πρωινό. Και όλα αυτά μέσα σε 5 λεπτά!

Τι ακριβώς χρειάζεται να κάνεις;

Παίρνεις ένα βαζάκι ή ένα μπολ και βάζεις ίση ποσότητα βρώμης και γάλατος (αγελαδινού, αμυγδάλου) ή γιαούρτι. Προσθέτεις μέλι (ή κάποιο άλλο γλυκαντικό σιρόπι), ταχίνι, φυστικοβούτυρο, κακάο, σπόρους (π.χ. chia), goji berries, κανέλα και ό,τι άλλο σου αρέσει. Όπως είπαμε, βάζεις το μείγμα στο ψυγείο και όσες ώρες μείνει σ’ αυτό, μουλιάζει η βρώμη και γίνεται πιο εύπεπτη! Το πρωί, πριν το φας στο σπίτι ή στη δουλειά, πρόσθεσε τα αγαπημένα σου φρούτα (π.χ. κομματάκια μπανάνας, μήλου). Πανεύκολο;

Οι επιλογές είναι άπειρες και μπορείς να πειραματιστείς με διαφορετικούς συνδυασμούς, μέχρι να φτιάξεις το τέλειο oatmeal για εσένα! Επίσης, όταν κάποια στιγμή το βαρεθείς, αλλάζεις κάποια συστατικά και έχεις καινούριο πρωινό! Το ότι κάθε μπουκιά ισούται με βιταμίνες, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, είναι κάτι παραπάνω από αυτονόητο!