Το φούσκωμα μάς ταλαιπωρεί όλους, άλλους πιο συχνά και άλλους περιστασιακά, ύστερα από κάποιο φαγητό που ο οργανισμός δυσκολεύεται να χωνέψει. Δεν είναι καθόλου ωραίο συναίσθημα και συνοδεύεται πολύ συχνά από το να ευχόμαστε να μην είχαμε φάει το συγκεκριμένο φαγητό (ακόμη και αν το απολαύσαμε εκείνη τη στιγμή) ή μεγάλη ποσότητα από αυτό.

Οι ειδικοί σε θέματα διατροφής προτείνουν να προσθέσετε στην κουζίνα σας, και στις συνταγές σας, τα παρακάτω τρία μπαχαρικά και θα σας αποδείξουν ότι η φύση έχει φροντίσει ακόμη και για την καλύτερη χώνεψη.

Κανέλα

Ποια κουζίνα δεν έχει τη θαυματουργή κανέλα; Σε πολλά φαγητά που ετοιμάζετε, η συνταγή «απαιτεί» μικρή ποσότητα ζάχαρης, έτσι ώστε να έρθει το φαγητό σε μία γευστική ισορροπία. Μπορείτε να βάλετε λίγη κανέλα στη θέση της. Χάρη στην κανέλα, το πεπτικό σύστημα θα λειτουργήσει ομαλότερα και αυτό θα σας χαρίσει εύκολη πέψη χωρίς φουσκώματα και καούρες.

Ginger

Το γεμάτο αρώματα και πικάντικο ginger (πιπερόριζα), αν προστεθεί στις γλυκές ή αλμυρές συνταγές σας, μπορεί να μειώσει τους ερεθισμούς του εντέρου, επομένως και το φούσκωμα. Επιλέξτε συνταγές που το περιέχουν, ή πειραματιστείτε, προσθέτοντάς το, σε σάλτσες, ή ακόμη και στο ζεστό σας τσάι.

Κουρκουμάς

Το μπαχαρικό που προέρχεται από το φυτό κουρκούμη, περιέχει την ουσία κουρκουμίνη και αυτή, με τη σειρά της, έχει την ιδιότητα να μειώνει τον κοιλιακό πόνο, αλλά και το φούσκωμα. Μια καλή ιδέα είναι να φτιάξετε smoothies ή ζεστά ροφήματα με τον κουρκουμά, ή να τον εντάξετε σε μία συνταγή σας.