Η περίοδος των σχολικών εξετάσεων έφτασε και οι μαθητές είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τη ''μάχη'' των πανελλαδικών. Είναι σημαντικό την περίοδο αυτή και κάτω από τις ιδιαίτερες συνθήκες της σχολικής χρονιάς αυτής, να ακολουθήσουν μια ισορροπημένη διατροφή που θα τους βοηθήσει στην αυτοσυγκέντρωση, στην λειτουργία της μνήμης αλλά και στην πνευματική διαύγεια.

Η ισορροπία και το μέτρο στην επιλογή των γευμάτων συμβάλλουν σημαντικά στην απόδοση του μαθητή στο διάβασμα.

Θρεπτικά συστατικά που έχουν συνδεθεί με την διατήρηση της μνήμης και γενικότερα στην ενίσχυση του εγκεφάλου είναι οι βιταμίνες C, συμπλέγματος Β, όπως η Β12 και Β6, Ε, η θειαμίνη καθώς και τα απαραίτητα αμινοξέα.

Επίσης την περίοδο αυτή θα πρέπει να δοθεί έμφαση στις πηγές ωφέλιμου λίπους και στις πηγές σιδήρου.Η πρόσληψη λίπους, ειδικότερα των ω-3 και ω-6 λιπαρών οξέων, είναι αναγκαία για την πνευματική ανάπτυξη. Ο σίδηρος, είναι ένα πολύτιμο μέταλλο που συμβάλλει στη μείωση της κόπωσης και της κούρασης.

Η ιδανική επιλογή για σνακ…

Τα φρούτα παρουσιάζοντας τριπλό θρεπτικό όφελος, είναι η καλύτερη επιλογή για τα ενδιάμεσα γεύματα. Παρέχουν γλυκόζη, αντιοξειδωτικά και νερό, και παράλληλα καλύπτουν ικανοποιητικά το αίσθημα για γλυκό.

Γλυκές μικρές απολαύσεις!

Η σοκολάτα, αναφέρεται συχνά ως ‘’ενισχυτικό’’ τρόφιμο κατά την περίοδο των εξετάσεων. Η κατανάλωση σοκολάτας αυξάνει την παραγωγή ενδορφινών ουσιών που μας φτιάχνουν τη διάθεση και ενισχύουν τις εγκεφαλικές λειτουργίες.

Προτιμήστε τη μαύρη που είναι πλούσια σε κακάο.

Συμπληρώματα διατροφής!

Η ενίσχυση του οργανισμού των μαθητών με βάση την ισορροπημένη διατροφή, θα μπορούσε να συνδυαστεί και από συμπληρώματα διατροφής. Τα συμπληρώματα διατροφής, αποτελούν συμπυκνωμένες πηγές θρεπτικών συστατικών ή άλλων ουσιών με θρεπτικές ή φυσιολογικές επιδράσεις.

Ένας δεύτερος εγκέφαλος...Το πεπτικό σύστημα!

Για τη καλύτερη ενίσχυση του οργανισμού στην απαιτητική περίοδο αυτή, η χρήση προβιοτικών βάση των τελευταίων ερευνών, έχει δείξει πως τα προβιοτικά ενισχύουν το ανοσοποιητικό και τις άμυνες του. Επίσης, βοηθάνε στη βελτίωση της σύνθεση των βιταμινών και στην απορρόφηση των μέταλλων καθώς και στην βελτίωση της ποιότητας του ύπνου.

Τι να διαλέξουμε!