Μπορεί να διαβάζουμε συνεχώς για τροφές που κάνουν καλό στο δέρμα μας, μας προστατεύουν από κρυολογήματα, τροφές για να αδυνατίσουμε, αλλά ποιες είναι εκείνες οι τροφές που χρειάζεται ο εγκέφαλος μας για να λειτουργεί στο maximum; Σύμφωνα με τους επιστήμονες, υπάρχουν πέντε τροφές οι οποίες επωφελούν το μυαλό και τις λειτουργίες του. Ας δούμε ποιες είναι και ας αρχίσουμε να τις βάζουμε στην καθημερινότητά μας, όσο πιο συχνά μπορούμε.

ΨΑΡΙΑ

Ίσως να θυμάστε τις μαμάδες σας, να φωνάζουν να τρώτε ψάρι, και σύμφωνα με τις έρευνες, είχαν απόλυτο δίκιο. Συγκεκριμένα, οι γυναίκες χρειάζονται καθημερινά, περίπου 1 γραμμάριο Ω3 λιπαρών οξέων. Γι΄αυτό, φροντίστε να βάλετε στο διατροφικό σας πρόγραμμα, ψάρια, όπως ο σολομός, οι σαρδέλες και το σκουμπρί.

ΣΚΟΥΡΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Και λέγοντας λαχανικά με σκούρο πράσινο χρώμα, σημειώστε να τρώτε πολύ σπανάκι και kale. Είναι λαχανικά γεμάτα βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και προστατεύουν το νευρικό μας σύστημα και τις λειτουργίες του εγκεφάλου.

ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Να και μια πιο ευχάριστη τροφή! Ναι, ο εγκέφαλος «αγαπάει» τη σοκολάτα, αρκεί να έχει περιεκτικότητα σε κακάο από 80% και πάνω.

ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ

Ναι, το τόσο άφθονο στη χώρα μας, έξτρα παρθένο ελαιόλαδο είναι μία από τις τροφές που έχει αποτελεσματική δράση στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου, καθώς και της καρδιάς, και αυτό το οφείλουμε στα μονοακόρεστα λίπη που περιέχει.

ΜΟΥΡΑ

Τέλος, βάλτε μούρα στο πρωινό σας, στα smoothie σας, στα γλυκά σας! Είτε επιλέξετε μύρτιλλα, φράουλες, βατόμουρα ή όποια άλλα μούρα προτιμάτε, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο εγκέφαλός σας θα σας «ευχαριστεί»!